Η Coca-Cola λανσάρει το πρώτο της NFT
Η Coca-Cola ανακοίνωσε την έναρξη της πρώτης συλλογής NFT, προς τιμήν της Παγκόσμιας Ημέρας Φιλίας. Συνεργάστηκε με την OpenSea για να δημοπρατήσει τα τελευταία συμβολικά συλλεκτικά αντικείμενα της. Η δημοπρασία θα ξεκινήσει στις 30 Ιουλίου και θα συνεχιστεί για τέσσερις συνεχόμενες ημέρες.
Η Coca-cola αποκάλυψε επίσης ότι το ποσό που θα εισπραχθεί από τη δημοπρασία θα δωρηθεί στην Special Olympics International, τον μεγαλύτερο αθλητικό οργανισμό στον κόσμο για παιδιά και ενήλικες με νοητική και σωματική αναπηρία. Η Ειδική Ολυμπιακή Διεθνής είναι σε συνεργασία με την Coca-Cola για πάνω από 50 χρόνια.
Τα NFTs φιλίας της Coca-Cola θα δημιουργηιθούν σε συνεργασία με τον προγραμματιστή Tafi, δημιουργό προσαρμοσμένου περιεχομένου 3D για ένα avatar καθώς και συστήματα emoji και την Virtue, η δημιουργική υπηρεσία που ανέπτυξε την αρχική ιδέα, αντίστοιχα.
Πολυεπίπεδο NFT της Coca–Cola
Η φιλία NFT είναι ένα πολυεπίπεδο token με τέσσερα επίπεδα. Τα στρώματα συσκευάζονται μέσα σε ένα κουτί φιλίας, διακοσμημένο με αντίστοιχες απεικονίσεις, το οποίο από μόνο του είναι ένα NFT. Το ανώτερο στρώμα, δηλαδή, το κουτί φιλίας διατίθεται στην αγορά ως ένα loot box, το οποίο αποκαλύπτει τον θησαυρό του εξαιρετικά συλλεκτικού μηχανήματος αυτόματης πώλησης της Coca-Cola του 1956 κατά το άνοιγμα.
Επιπλέον, η συλλογή διαθέτει ένα προσαρμοσμένο σακάκι Coca-Cola Bubble Wearable, το οποίο είναι ενσωματωμένο με μια έκδοση που ξεκλειδώνεται όταν ανοίγει και θα φορεθεί στην πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας Decentraland 3D. Ο χρωματικός ουρανίσκος του σακακιού μοιάζει με τους κλασικούς τόνους της Coca-Cola από μεταλλικό κόκκινο και το καραμελένιο καφέ.
Η συλλογή ενσωματώνει επίσης ένα αρχείο ήχου με Coca-Cola ASMRs. Από την κορυφή ενός ανοίγματος μπουκαλιών και τον ήχο ενός ποτού που χύνεται πάνω από τον πάγο, στο φούσκωμα του αφρού και στον ήχο της πρώτης γουλιάς.
Επιτέλους, ξεδιπλώνεται το στρώμα της Κάρτας Φιλίας, με το σχεδιασμό των διάσημων καρτών συναλλαγών της Coca-Cola εμπνευσμένες από τη φιλία από τη δεκαετία του 1940 για τον ψηφιακό κόσμο. Οι κάρτες φέρουν το παρατσούκλι “Σύμβολο φιλίας”.
“Η Coca-Cola είναι μία από τις πιο συλλεκτικές μάρκες στον κόσμο και έχει μοιραστεί την πλούσια κληρονομιά της με τους καταναλωτές μέσα από απλές στιγμές χαράς για δεκαετίες… Είμαστε ενθουσιασμένοι που μοιραζόμαστε τα πρώτα μας NFTs με το metaverse, όπου νέες φιλίες σφυρηλατούνται με νέους τρόπους σε νέους κόσμους, και για να υποστηρίξουμε τον μακροχρόνιο φίλο και συνεργάτη μας, Special Olympics International. Κάθε NFT δημιουργήθηκε για να γιορτάσει στοιχεία που είναι βασικά για το εμπορικό σήμα της Coca-Cola, ερμηνεύονται εκ νέου για έναν εικονικό κόσμο με νέους και συναρπαστικούς τρόπους”, δήλωσε ο Selman Careaga, πρόεδρος της Global Coca-Cola Trademark.