Ο βετεράνος της Lego και της Disney συμμετέχει στην πλατφόρμα ψηφιακών συλλεκτών Terra Virtua
Ο Pierre Dadd με περισσότερο από 20 χρόνια εμπειρίας στο marketing και την ανάπτυξη εταιρειών για διάφορες εταιρείες ψυχαγωγίας, ενώνει την Terra Virtua ως διευθυντής marketing.
Η πλατφόρμα ψηφιακών συλλεκτικών Terra Virtua ανέθεσε στον Pierre Dadd να ηγηθεί του τμήμα του marketing, προσφέροντας ένα ακόμη παράδειγμα ενός υψηλού προφίλ στελέχους που μεταβαίνει σε μια εταιρεία τεχνολογίας blockchain.
Την Τετάρτη, η Terra Virtua ανακοίνωσε ότι ο Dadd προσλήφθηκε για τη θέση του διευθυντή marketing. Ο Dadd έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο marketing και την ανάπτυξη εμπορικών εταιρειών, καθιστώντας τον έναν ισχυρό υποψήφιο για να ηγηθεί την marketing καμπάνια της Terra Virtua.
Το προφίλ του Dadd στο LinkedIn υποδηλώνει ότι έχει εμπλακεί με την εταιρεία τουλάχιστον από τον Απρίλιο. Πριν από την αποδοχή της θέσης, ηγήθηκε του δικού του ιδιωτικής συμβουλευτικής φίρμας για τρία χρόνια. Έχει επίσης κάνει μακροχρόνιες στάσεις στη σταδιοδρομία του στη Lego, την Walt Disney όπως και την Auto Trader UK.
Ο Dadd δήλωσε ενθουσιασμένος που θα ενταχθεί στην Terra Virtua και δέχθηκε την πρόκληση η οποία θα ανεβάσει το προφίλ της εταιρείας.
«Η ομάδα έχει δημιουργήσει μια ισχυρή πλατφόρμα με μια μοναδική πρόταση που πραγματικά ξεχωρίζει την επιχείρηση στην αγορά», είπε.
“Ο ρόλος μου είναι τώρα να αξιοποιήσω αυτό το θέμα και μαζί, θα οικοδομήσουμε την Terra Virtua σε μια εμπορική εταιρεία παγκόσμιας κλάσης που έχει ευρεία, μαζική έκκληση στην αγορά. Ανυπομονώ να ξεκινήσω.”
Ο Gary Bracey, Διευθύνων Σύμβουλος της Terra Virtua, δήλωσε ότι ο Dadd φέρνει έναν «πλούτο εμπειρίας» που απαιτείται για να εισέλθει κάποιος στην mainstream αγορά των NFTs, προσθέτοντας:
«Γνωρίζουμε ότι η διατήρηση των NFTs στη λαϊκή αντίληψη θα είναι μια δύσκολη πρόκληση και ο πλούτος εμπειρίας του Pierre στη Disney και τη LEGO θα είναι καθοριστικής σημασίας για να μας καθοδηγήσει προς αυτή την κατεύθυνση».
Η Terra Virtua βρίσκεται σε κατάσταση επέκτασης από τότε που εξασφάλισε $2,5 εκατομμύρια σε ιδιωτικές επενδύσεις τον περασμένο Νοέμβριο. Ο επενδυτικός γύρος, του οποίου ηγήθηκαν οι Woodstock, NGC Ventures και AU21 Capital, επέτρεψε στην εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσει το λεγόμενο οικοσύστημα NFT της «μαζικής αγοράς».
Πηγή: Cointelegraph