Metaverse

Τι πρέπει να περιμένουμε στο metaverse μετά την κίνηση της Microsoft

Η προγραμματισμένη εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft θέτει τον τεχνολογικό κολοσσό στο επίκεντρο δύο μεγάλων ζητημάτων που αντιμετωπίζει ο τομέας: το metaverse και την αποφασιστικότητα της Washington να οριοθετήσει τις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες.

Το metaverse είναι το μέρος όπου οι φυσικοί και ψηφιακοί κόσμοι ενώνονται, αν και ακόμα είναι στο στάδιο του concept. Η ιδέα είναι ότι ο χρήστης θα φοράει ακουστικά εικονικής πραγματικότητας και μια ψηφιακή αναπαράσταση του εαυτού του, ένα avatar με άλλα λόγια, θα αλληλοεπιδρά με άλλους στην εργασία με ένα συνδυασμό εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Η Microsoft έχει καταστήσει σαφές με την εξαγορά της Activision Blizzard ύψους $68,7 δισεκατομμυρίων ότι αναμένει τα video games να αποτελούν το βασικό χαρακτηριστικό αυτού του νέου κόσμου, με τον Satya Nadella, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft, να δηλώνει την Τρίτη ότι τα video games “θα διαδραματίσουν καίριο ρόλο στην ανάπτυξη των πλατφορμών στο metaverse ”. Εάν το metaverse είναι ένας καθηλωτικός κόσμος, τότε το gaming, όπως αποδεικνύεται από το Roblox και το Minecraft, ήδη προσφέρει αυτή την εμπειρία στους παίχτες.

Ο Mark Zuckerberg είναι τόσο πεπεισμένος από τις δυνατότητες του metaverse που άλλαξε το εταιρικό όνομα της αυτοκρατορίας του από Facebook Inc σε Meta. Εάν η πρόσφατη ανακοίνωσή του ότι η εταιρεία του ξοδεύει $10 δισεκατομμύρια το χρόνο για το metaverse φαινόταν σαν ένα στοίχημα, η Microsoft μόλις πόνταρε σχεδόν $70 δισεκατομμύρια σε αυτό.

Φυσικά υπάρχουν άμεσα οφέλη για τη Microsoft, η οποία θα αποκτήσει πρόσβαση στους 390 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες της Activision και σε τεράστια video games franchise, όπως το Call of Duty και το Warcraft. Το gaming Metaverse, είναι ήδη μια παγκόσμια αγορά $180 δισεκατομμυρίων, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Newzoo. Η Microsoft είναι ιδιοκτήτρια της πλατφόρμας παιχνιδιών Xbox και το ταλέντο της Activision θα βοηθήσουν την εταιρεία στην ανταγωνιστική της μάχη με το PlayStation της Sony, καθώς και προσφορές παιχνιδιών από την πλατφόρμα VR της Meta, Oculus.

Αλλά η γνώμη των ρυθμιστικών αρχών και των νομοθετών έχει σημασία για τη συμφωνία αυτή. Η Microsoft είναι μία από τις τρεις μεγάλες εταιρείες κατασκευαστών κονσολών και κατέχει στούντιο παραγωγής παιχνιδιών, όπως το Mojang, ο δημιουργός του Minecraft. Εάν προχωρήσει αυτή η συμφωνία, θα καταστήσει τη Microsoft τον τρίτο μεγαλύτερο κατασκευαστή παιχνιδιών στον κόσμο και θα σημειωθεί από τις ρυθμιστικές αρχές, λέει ο David Wagner, αναλυτής και διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Aptus Capital Advisors. “Αυτό θα τραβήξει τα βλέμματα των ρυθμιστικών αρχών “.

Back to top button