Ο ψηφιακός κόσμος των NFT διαθέσιμος σε αυτόματους πωλητές της Νέα Υόρκης
Ο ψηφιακός κόσμος των NFTs παίρνει φυσική μορφή με το φυσικό κατάστημα της Neon, η οποία κατάφερε να εξασφαλίσει $3 εκατομμύρια σε ένα γύρο χρηματοδότησης τον περασμένο μήνα. Η εταιρεία εγκατέστησε το πρώτο αυτόματο πωλητή NFT, που βρίσκεται στην οδό John 29 στο Μανχάταν, τον Δεκέμβριο. Τώρα, ο αυτόματος πωλητής είναι ανοιχτός και προσβάσιμος όλο το 24ωρο και επιτρέπει στους συλλέκτες να αγοράζουν NFT από το οικοσύστημα του Solana χρησιμοποιώντας δολάρια.
Ο CMO και συνιδρυτής της Neon, Jordan Birnholtz, δήλωσε ότι κατέληξε σε αυτή την ιδέα με την βοήθεια του Drew Levine που έκανε την πρακτική του στα μέσα του καλοκαιριού του 2021. Ο Birnholtz θέλει να μετατρέψει την εμπειρία της αγοράς ενός NFT όσο το δυνατόν ευκολότερη γίνεται.
“Σκέφτηκα ότι κυριολεκτικά δεν υπάρχει απλούστερος τρόπος για να αγοράσει κάποιος κάτι από έναν αυτόματο πωλητή”, δήλωσε ο Birnholtz. “Κατασκευάσαμε τους αυτόματους πωλητές καθώς έτσι αποδεικνύουμε το πόσο εύκολο και σημαντικό είναι να υποστηρίζουμε τους ψηφιακούς καλλιτέχνες και να απομυθοποιήσουμε τη διαδικασία απόκτησης ενός NFT”.
Με την μέθοδο αυτή, η Neon επιτρέπει στους αγοραστές να περπατήσουν μέχρι τον αυτόματο πωλητή και να αγοράσουν ένα NFT χρησιμοποιώντας την πιστωτική Visa ή Mastercard κάρτα τους ή ακόμα και με τις εφαρμογές Samsung Pay ή Apple Pay για τα κινητά. Στη συνέχεια, οι αγοραστές χρησιμοποιούν την κάμερα ενός smartphone για να σαρώσουν τον QR κωδικό μέσα από το κουτί και να διεκδικήσουν το NFT τους online.
“H Neon ξεκίνησε με τα fiat χρήματα επειδή η αποστολή μας είναι μια, να φέρουμε την ψηφιακή τέχνη και τη συλλογή αυτής στο μεγαλύτερο δυνατό κοινό”, δήλωσε ο Birnholtz.
Αυτή τη στιγμή, η αγορά ενός NFT μπορεί να είναι μια τρομακτική εργασία για όσους είναι νέοι στο Web3. Οι χρήστες πρέπει να περάσουν από ανταλλακτήρια crypto-νομισμάτων, να μεταφέρουν τα crypto-νομίσματα τους σε ψηφιακά πορτοφόλια και στη συνέχεια να συνδέσουν αυτά τα πορτοφόλια σε μια διαδικτυακή NFT αγορά. Μερικές φορές υπάρχουν και άλλα σημεία τριβής, όπως η ανάγκη πληρωμής των gas fees για τα περιουσιακά στοιχεία που βασίζονται στην αλυσίδα του Ethereum ή η αντιμετώπιση του να κάνεις wrap ένα crypto-νομίσματος.
Ενώ τα crypto-νομίσματα και τα NFTs έχουν γίνει πιο mainstream, δεν έχουν επιτύχει ακόμα την μαζική υιοθέτηση. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, ενώ το 16% των Αμερικανών κατέχουν crypto-νομίσματα, σχεδόν το 80% έχουν πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Ο αυτόματος πωλητής της Neon επιτρέπει στο μεγαλύτερο μέρος του 84% των ανθρώπων που δεν κατέχουν crypto-νομίσματα να πάρουν μια γεύση από αυτόν τον νέο κόσμο.
Σε αντίθεση με τους αυτόματους πωλητές αναψυκτικών ή σνακ, οι επισκέπτες της Neon δεν θα γνωρίζουν ακριβώς ποιο NFT θα πάρουν. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τη συλλογή και θα πρέπει να χτυπήσουν έναν αριθμό για να διανείμει ένα συγκεκριμένο κουτί, αλλά τα κουτιά δεν αποκαλύπτουν ακριβώς ποιο NFT έχουν αγοράσει. Ωστόσο οι επισκέπτες μπορούν να δουν τα παραδείγματα από τα NFT που προσφέρονται μέσω από τους πωλητές σε αφίσες στους τοίχους του κτηρίου, δίνοντας στους συλλέκτες μια γεύση από αυτά που μπορεί και να αγοράσουν.
Η εμπειρία του μηχανήματος αυτόματης πώλησης του Neon μοιάζει περισσότερο με μια φυσική εναλλακτική λύση σε μια διαδικτυακή διαδικασία κοπής NFT, η οποία περιλαμβάνει επίσης κουπόνια τυφλής αγοράς χωρίς να γνωρίζετε ποια θα λάβει.